به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه، شهر نهاوند در هوایی معتدل همانند بهمن سال 57 رنگ و بویی دیگر داشت و شور و حال انقلابی در آن موج می زد.
در این روز آحاد مردم از زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کارمند و بازاری و پیر و جوان در کنار یکدیگر به ید واحده ای تبدیل شده بودند و با همان نشاط روزهای اولیه انقلاب، فریاد ایستادگی سر دادند تا خاطرات آغازین روزهای انقلاب را در اذهان زنده کنند.
مردم انقلابی نهاوند از ساعت 10 صبح با تجمع در میدان ابوذر این شهر راهپیمایی خود را به سمت میدان امام خمینی (ره) آغاز کرده و با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'لا اله الا الله / آمریکا عدو الله'، 'نصر من الله و فتح قریب/ مرگ بر آمریکای مردم فریب'، 'راه امام و شهدا زنده است/ نهضت ما همیشه پاینده است'، 'یاد امام خمینی پاینده باد/نام شهیدان خدا زنده باد' و 'ولایت فقیه، اصل دین است/ محور اتحاد مسلمین است'، مسیر خیابان های منتهی به میدان امام خمینی (ره) را راهپیمایی کردند.
به گزارش ایرنا، در آیین راهپیمایی امروز، آدمک های از سردمداران ظالم آمریکا، موشک های دور برد ایران و پلاکاردهایی با مضامین اعلام وفاداری مردم به انقلاب توسط مردم حمل شد.
در پایان این آیین، امام جمعه نهاوند به ایراد سخن در باب انقلاب اسلامی پرداخته و در پایان قطعنامه سراسری در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرائت شد و شرکت کنندگان با سردادن شعار الله اکبر آنرا تائید کردند.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 185 هزار تن در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید .
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.