به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، محمد ناصر نیکبخت روز شنبه در آیین بهره برداری شرکت هنر چوب ژیک در شهرک صنعتی بهاران تاکید کرد: هر جایی که بحث اشتغال جوانان مطرح باشد به صورت جدی حمایت می کنیم.
وی ادامه داد: این شرکت توسط بخش خصوصی با 100 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است که 180نفر اشتغالزایی مستقیم در کارخانه مرکزی و نمایندگی های شرکت دارد.
نیکبخت با بیان اینکه همه مسئولان در خدمت تولیدکنندگان و کارآفرینان هستندادامه داد: برای طرح توسعه این واحد تا 80 درصد تسهیلات پرداخت می شود و بخشی از بدهی این واحد را دولت تقبل می کند.
همچنین نیروگاه گازی 7/2 مگاواتی توان شفق شهرک صنایع غذایی بهار با حضور استاندار همدان و نماینده مردم بهار و کبودرآه‍نگ در مجلس شورای اسلامی با 140 میلیارد ریال اعتبار بهره برداری شد.
گفتنی است همزمان با دهه فجر امسال 840 طرح در نقاط مختلف استان همدان بهره برداری و عملیات اجرایی 160 طرح آغاز می شود.
با بهره برداری از این تعداد طرح برای 2 هزار و 680 نفر شغل ایجاد می شود و در مجموع برای یک هزار طرح یاد شده، 10 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
2087/1181
تنظیم: زهرا پیرنیا ** انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.