حجت الاسلام سید حسن فاضلیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن افزود: این راهپیمایی در ساعت 10 صبح فردا از میدان امامزاده عبدالله(ع) آغاز می شود و با طی مسیرهای بلوار آیت الله کاشانی و بلوار خواجه رشید، در میدان آرامگاه بوعلی سینا با قرائت قطعنامه پایان می یابد.
وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، سخنران ویژه این مراسم است ادامه داد: این راهپیمایی با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می شود و مردم ولایتمدار این استان با حضور پرشور خود، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان می زنند و پاسخ مناسبی به یاوه گویی های اخیر سلطه جویان می دهند.
حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نمایش ‌دهنده پایبندی مردم به آرمان ‌های اولیه انقلاب است اظهار کرد: 22 بهمن، یوم الله و متعلق به همه مردم ایران اسلامی است و همگان باید با روحیه انقلابی در این زمینه مشارکت داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: 'راهپیمایی 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود.' ادامه داد: حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی، انسجام و اتحاد ملی را هر چه باشکوه تر به عرصه جهانی نشان خواهد داد.
امسال راهپیمایی 22 بهمن در بیش از یک هزار شهرستان، بخش و شهر و چهار هزار روستای ایران اسلامی برگزار می شود.
1181/2087
خبرنگار:الهام تدین**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.