سید محمد رضا جوادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برنامه های دهه فجر امسال با توجه به تقارن شهادت حضرت‌ فاطمه (س) با دهه فجر، با محوریت فجر فاطمی برگزار شد.
وی برگزاری دومین جشنواره پویانمایی، مراسم جشن انقلاب، برگزاری دومین جشنواره نمایش‌ عروسکی ، جشنواره بازی‌ های بومی ـ محلی، برگزاری غرفه‌ های گریم پرچم ایران بر روی صورت کودکان و نوجوانان و برپایی نمایشگاه دست‌ سازه ‌های ویژه اعضا را از شاخص‌ ترین برنامه‌ ها در این دهه عنوان کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: در ایام دهه فجر امسال مرکز سیار روستایی شهرستان رزن بهره برداری شد و با افتتاح این طرح ، استان همدان نخستین استان در کشور است که همه شهرستان ‌های آن دارای مرکز سیار روستایی است.
جوادی، بازگشایی مجدد مرکز شماره 2 ملایر، افتتاح دومین کتابخانه فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و عرضه محصولات فرهنگی در ملایر را از دیگر برنامه‌ ها در این دهه برشمرد و گفت: برگزاری جشنواره بازی‌ های ایرانی، اسلامی ویژه مربیان و اعضای مراکز نیز یکی از برنامه ‌های شاخص در این دهه بود.
وی بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی، حوزه هنری، کمیته امداد امام (ره) خمینی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداو سیما، بهزیستی و آموزش و پرورش از جمله نهادهایی هستند که در اجرای برنامه‌ها با کانون همکاری داشتند.
وی هدف از برگزاری برنامه‌های این دهه را معرفی دستاوردهای انقلاب و انتقال شادی ‌های این دهه به کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: جشنواره پویانمایی یکی از برنامه‌ های شاد این ایام بود که با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان برگزار شد.
12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده و در این ایام مبارک همزمان با بهره برداری از طرح‌ های عمرانی جشن های مختلفی در شهرها و استان ‌های کشور برگزار می ‌شود.
گفتنی است همزمان با دهه فجر امسال 840 طرح در نقاط مختلف استان همدان بهره برداری و عملیات اجرایی 160 طرح آغاز شد.
1181/ 2087
خبرنگار: الهام تدین ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.