به گزارش ایرنا سعید جامه بزرگی روز شنبه در جشن انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: این موضوع به تایید برد تخصصی وزارت بهداشت رسید و از مهر سال آینده پس از تکمیل امکانات، پذیرش در این رشته انجام می‌شود.
وی بیان کرد: البته دغدغه اصلی این دانشگاه همانند سایر دانشگاه های کشور کمبود دانشجو بود که با راه اندازی رشته های پزشکی و پیراپزشکی نسبت به جذب دانشجویان جدید اقدام می کنیم.
جامه بزرگی افزود: برهمین اساس از ترم تحصیلی بهمن ماه جاری توانستیم با تاییدیه وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام و راه اندازی رشته اتاق عمل اقدام های لازم را انجام دهیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه شرکت ‌های دانش ‌بنیان از دیگر برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان است و البته با بومی‌ سازی برخی اقدامات موجب سود آوری بسیار خوبی در این حوزه شده‌ایم.
جامه بزرگی یادآور شد: دانشگاه آزاد همدان با ایجاد محیطی آرام و همدلی و همبستگی بین اعضا، ضمن برنامه ریزی مدون و اصولی آینده بسیار درخشان را ترسیم می کند.
دانشگاه آزاد اسلامی همدان 12 سال قبل درخواست راه اندازی رشته پزشکی را به وزارت بهداشت ارائه کرد.
هم اکنون 214 رشته مختلف تحصیلی شامل 26 رشته دکتری، 78 رشته کارشناسی ارشد، 69 رشته کارشناسی و 41 رشته کاردانی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان ارائه می شود.
در حال حاضر 11 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.