سیدسعید شاهرخی روز سه شنبه در دیدار مردمی شهر سامن ملایر اظهار کرد: با رهبری خردمندانه و بی بدیل امام خمینی(ره) و درک درست از اوضاع کشور و پشتیبانی مردم، حرکت انقلاب آغاز شد و شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ثمر نشست.
وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در جهت تحکیم مبانی انقلاب اسلامی قدرتمندانه حضور داشته است، افزود: امروز این اقتدار و عزت ایران اسلامی برای دنیای استکبار و ایادی کفر قابل تحمل نیست و تاکنون از هیچ دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی و توقف حرکت انقلاب فروگذار نکرده اند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین صفوف مستحکم ملت ایران و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است و همواره می کوشد تا بذر یاس و ناامیدی را در بین جوانان توسعه دهد.
شاهرخی گفت: دشمنان به دنبال القای این امر هستند که نظام جمهوری اسلامی نمی تواند نیازمندی های مردم خود را تامین کند، اما ملت ایران هوشمندانه و آگاهانه با شناخت شرایط و پایبندی به آرمان های انقلاب، این توطئه ها را خنثی می کنند.
وی با تاکید بر اینکه پیوند مردم ایران با انقلاب و آرمان های آن عهدی ناگسستنی است، بیان کرد: این پیوند پس از چهار دهه محکم تر شده و امروز برای دفاع از کیان انقلاب و اسلام، شهید حججی ها را داریم که این روحیه ایثار و شهادت موجب شده نظام اسلامی مسیر خود را با صلابت ادامه دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید با وحدت کلمه دشمن را بشناسیم، افزود: دشمن این وحدت مردم و مسئولان نظام را نشانه گرفته و با دروغ، صحنه سازی و طرح مسایل خلاف واقع تلاش می کند روحیه یاس را در بین جوانان ما مستولی کند.
شاهرخی بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در عرصه کنونی برای رفع مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی توانمند است و حرکت شتابان دارد و دشمنان چشم دیدن این اقتدار را ندارند.
وی همچنین به خدمات دولت تدبیر و امید با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی اشاره و طرح تحول نظام سلامت را یکی از افتخارات دولت برشمرد و بیان کرد: خدمات دولت و نظام را باید بازگو کنیم، اینکه تنها نقاط ضعف را بگوییم، ناخواسته با اهداف دشمنان همسو شده ایم.
شاهرخی تاکید کرد: با وفاق و همدلی و دوری جستن از هرگونه حواشی باید برای حل مشکلات و مسایل کشور و خدمتگزاری صادقانه به مردم تلاش کنیم.
وی شهر زیرزمینی سامن را یک فرصت بی بدیل گردشگری دانست و افزود: این فرصت ناب گردشگری باید با همدلی و تلاش مجدانه مسئولان استان و شهرستان با سرعت و جهش بالایی ساماندهی شده و در اختیار گردشگران قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه من نیز به سهم خودم برای ساماندهی شهر زیرزمینی سامن کمک می کنم، بیان کرد: باید تدبیری اتخاذ شود که بخشی از شهر زیرزمینی سامن برای بازدید گردشگران ساماندهی و راه اندازی شود تا زمینه برای توسعه و بازگشایی فازهای بعدی آن نیز مهیا شود.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنای کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی irnahamadan@ دریافت کنید.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.