امیر خجسته دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های صدا و سیمای مرکز همدان، بیان کرد: یکی از آسیب های جدی نظام بی توجهی به معیشت مردم است و مجلس شورای اسلامی در جهت حل این مشکل بودجه ویژه ای را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در نظر گرفت.
نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است و برای عملی شدن این مولفه باید اردوگاه های سیاسی به دور از هر نوع گرایشی تلاش کنند.
خجسته با بیان اینکه در گرایش های سیاسی خودی و غیر خودی نداریم، تاکید کرد: در این عرصه رهبر معظم انقلاب، فقط تقسیم بندی انقلابی و ضد انقلاب را مطرح کردند.
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی از دیگر آفت های جامعه را فساد اقتصادی دانست و گفت: افزایش فساد اقتصادی در جامعه به بدنه انقلاب آسیب وارد می کند.
وی با بیان اینکه فساد یک آسیب جدی در جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: باید مجلس شورای اسلامی برای برخورد جدی با سران مفاسد اقتصادی از قوه نظارتی استفاده کند.
خجسته اضافه کرد: دولت نیز در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی باید پیشگام شود و قوه قضائیه در برخورد با مفسدان، احکام الهی را در ملا عام اجرا کند.
وی ادامه داد: تمامی نیروهای انقلابی در برابر فساد هر شخص و جناحی سکوت نکرده و می ایستند چراکه فساد از هر گروه و جناحی مورد قبول نیست.
به گزارش ایرنا، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، علاوه بر بهره برداری از طرح های صدا و سیمای مرکز همدان، جشن پوشش 99 درصدی شبکه دیجیتال این استان برگزار شد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.