حمیدرضا حاجی بابایی عصر دوشنبه در آئین بهره برداری از هتل آپارتمان سفیر در همدان افزود: همدان باید در همه زمینه ها همچون اقتصاد، فرهنگ، گردشگری و خدمات رسانی نقش ملی ایفا کند.
وی اضافه کرد: همه زمینه ها برای تحقق این مهم آماده است و این امر موجب شده سرعت و قدرت اجرای طرح ها در همدان بسیار بالا باشد.
حاجی بابایی اظهار کرد: ظرفیت مردم شهر همدان بسیار عظیم است و تاکنون از این ظرفیت استفاده حداقلی شده است و باید با اعتقاد و اعتماد به ظرفیت مردم فرهنگی همدان، از آن به بهترین شکل استفاده کرد.
وی اضافه کرد: همه امور در همدان دارای یک نقشه راه است که با تغییر مدیران در آن تغییری رخ نمی دهد و طرح ها منطبق با این نقشه اجرایی می شود.

***یکهزارر و 353 تخت هتلی فعال در همدان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان نیز در این آیین گفت: هم اکنون یک هزار و 353 تخت هتلی در استان فعال است که با احتساب کمپ های اقامتی، مهمانپذیرها و مراکز بوم گردی 739 اتاق و سوئیت و 2 هزار و 339 تخت در استان فعال است.
علی مالمیر افزود: امسال هتل امیران و هتل سفیر در همدان افتتاح شد و تا پایان سال احداث هتل کتیبه پایان می پذیرد که نشان دهنده انقلاب هتلی در این استان است.
وی ادامه داد: این سه هتل با مجموع 740 میلیارد ریال اعتبار احداث شده اند و با راه اندازی این سه هتل 101 اتاق و 301 تخت هتلی به ظرفیت استان افزوده می شود.
به گزارش ایرنا، هتل آپارتمان 'سفیر' همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان استانی در شهر همدان بهره برداری شد.
عملیات اجرایی ساخت این هتل در سال 92 آغاز شد و در طول حدود چهار سال و با 100 میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.
این طرح بدون استفاده از تسهیلات بانکی اجرا شد و با احداث آن برای 15تن به صورت مستقیم و 20 تن به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.
این هتل آپارتمان با مساحت 250 متر مربع و در زیربنای یک هزار و 125مترمربع احداث شد و این هتل دارای 15 واحد آپارتمان است و با افتتاح آن 50 تخت هتلی به ظرفیت هتل های استان افزوده شد.
1181/2090
خبرنگار:الهام تدین**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.