عباس قهرمانی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها در 2 بخش بانوان و آقایان به مدت چهار روز به میزبانی سالن انقلاب کبودرآهنگ برگزار شد.
وی اضافه کرد: در مسابقات بخش مردان که با حضور 200 ورزشکار در قالب 13 تیم از استان های همدان، لرستان، کرمانشاه و کردستان در تمامی رده های سنی برگزار شد، تیم کبودرآهنگ عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم های کردستان و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.
قهرمانی بیان کرد: همچنین رقابت های بخش بانوان با شرکت 150 کاراته کا از استان های همدان، لرستان، کرمانشاه و کردستان برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم کبودرآهنگ عنوان نخست را به دست آورد، کردستان دوم شد و تیم کرمانشاه بر سکوی سوم ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها به تیم های برتر جوایز ارزنده ای اعطا شد.
قهرمانی افزود: کاراته یکی از رشته های موفق شهرستان کبودرآهنگ است و تاکنون در میادین ملی و بین المللی عنوان های قهرمانی را کسب کرده ایم.
وی یادآور شد: این رشته ورزشی در بین شهروندان و حتی روستاییان از علاقه مندان خاصی برخوردار است و یکی از موفق ترین شهرستان ها در این ورزش هستیم.
کبودرآهنگ یکی از قطب های اصلی کاراته استان همدان و کشور محسوب می شود و در رده های سنی مختلف کاراته دارای ملی پوشان و مدال آوران بین المللی دارد.
بیش از 500 کاراته کا هم اکنون در کبودرآهنگ فعالیت دارند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.