به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی عصر یکشنبه در آیین جشن انقلاب بانوان شهر ازندریان از توابع بخش جوکار ملایر افزود: باید از پتانسیل، ظرفیت، فکر و هنر بسیار بالای بانوان در تمامی عرصه ها به ویژه مدیریتی و اقتصادی با وجود مشکلات اقتصادی بهره بگیریم.
وی با بیان اینکه شرایط برای فعالیت بانوان در دولت تدبیر و امید فراهم است بیان کرد: امروز با وجود افزایش آسیب های اجتماعی، بانوان می توانند نقش بسیار اثرگذاری در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشند.
وی نقش بانوان را در پیشگیری از طلاق و کاهش مشکلات اجتماعی مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با احساس مسئولیت بیشتر بانوان و نقش آفرینی مادران در تربیت فرزندان، شرایط بهتری برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشور داشته باشیم.
رضایی با اشاره به شرایط استقلال و آزادی ایران در قبل و بعد از انقلاب بیان کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب زنان در کنار مردان به ایفای نقش می پردازند و حضور زنان انقلابی و متعهد را در پیروزی انقلاب و زمان هشت سال جنگ تحمیلی شاهد بودیم.
وی با مهم برشمردن نقش زنان در امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی پس از پیروزی انقلاب گفت: امروز در تمامی عرصه ها باب جدیدی بویژه در عرصه مدیریتی به روی بانوان گشوده شده و حتی اثرگذار تر از مردان ایفای نقش می کنند.
فرماندار ویژه ملایر همچنین انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از قیام عاشورا و انقلاب حسینی(ع) دانست و افزود: ملت ایران با آموزه هایی که از ائمه اطهار(ع) برای مبارزه با ظلم، ستم، برقراری عدالت و برابری حقوق زن و مرد بهره مند شدند، به رهبری امام راحل(ره) انقلاب اسلامی را رقم زدند که در تاریخ دنیا ماندگار شد.
رضایی خطاب به بانوان تاکید کرد: با درک و شناخت بالا از رفتار، اندیشه و تفکر فاطمی(س) برای تمام عرصه های زندگی تاسی بگیرید و با حفظ وحدت و وفاق برای تداوم انقلاب و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تلاش کنید.
امام جمعه شهر ازندریان نیز گفت: پیروزی انقلاب اسلامی منشاء و پایه ای برای حرکت ضد استعمار و استکبار جهانی شد و با وحدت و یکدلی مردم ایران به رهبری امام(ره) انقلاب به ثمر نشست.
حجت الاسلام علی امیدی ابراز امیدواری کرد: انقلاب اسلامی ایران که شروع یک حرکت پیروزمندانه است، این حرکت به انقلاب جهانی تبدیل شود که همان انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.
وی اظهار کرد: هم اکنون در مسیری هستیم که به سمت قله رشد و ترقی حرکت می کنیم و هدف و راهمان مشخص است و باید با هوشیاری و بیداری گام برداریم.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.