احسان قنبری شامگاه شنبه در آغاز عملیات اجرایی مجتمع رفاهی شهر گل تپه بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری ممتاز حضرت امام راحل (ره) و خواست مردم توانست حکومت طاغوت را شکست دهد.
وی افزود: انسجام کنونی ایران مرهون رهبری هوشمندانه و مقتدرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب است.
فرماندار کبودراهنگ اضافه کرد: همزمان با دهه فجر امسال 238 طرح با اعتبار یک هزار و 120 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و آغاز می شود.
قنبری ادامه داد: در سومین روز از دهه فجر 31 طرح با اعتبار 330 میلیارد ریال در بخش گل تپه آغاز و بهره برداری شد که می توان برای نمونه بهره برداری خانه های بهداشت و کلنگ زنی مجتمع رفاهی را مثال زد.
وی گفت: چهارطرح با اعتبار 400 میلیارد ریال شامل شرکت فولاد راد با 880 میلیارد ریال و اشتغالزایی 170 نفر، شرکت کاویان پودر با 34 میلیارد ریال و نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی با زیربنای 140 هزار مترمربع و اعتبار 400 میلیارد ریال و اشتغال موقت 38 نفر از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی انها در دهه فجر آغاز می شود.
وی افزود: همچنین سه مدرسه ابتدایی در سه بخش کبودراهنگ، 11 طرح بهداشتی درمانی و گازرسانی به 6 روستا در این دهه بهره برداری می شود.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.