احمد اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ووشو در رده های سنی جوانان و نوجوانان با حضور ورزش کاران استان های کشور از هشتم بهمن ماه در مشهد مقدس آغاز و تا 13 آبان ماه ادامه دارد.
وی افزود: در این مسابقات مهدی عوض پور ووشو کار نوجوان این شهرستان و عضو تیم استان در سبک ساندا موفق شد با ایستادن در رده سوم مدال برنز را از آن خود کند.
وی افزود: با کسب این قهرمانی وی جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرده که در صورت راهیابی به تیم ملی در مسابقات جهانی ووشو که از 20 تیرماه سال آینده در شهر بریزیلیا کشور برزیل برگزار می شود شرکت خواهد کرد.
سرمربی تیم ووشوی استان گفت: به منظور آماده سازی تیم استان، تمرینات سخت و طاقت فرسایی را داشتیم و با کمبود امکانات در مقایسه با استانهای برخوردار ، تیم استان را آماده و روانه این مسابقات کردیم.
اسدی گفت: در رقابت های ووشو قهرمانی کشور یکی دیگر از ورزشکاران نهاوند در برابر رقیب خود پس از پیروزی مرحله اول ، در دوره های بعدی حذف و از راهیابی به اردوی تیم ملی بازماند.
وی با اشاره به انتخاب یکی از ووشو کاران این شهرستان برای اعزام به بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: فرود ظفری ووشو کار رده بزرگسالان این شهرستان نیز که سابقه عضویت چند دوره تیم ملی را دارد از سوی داوران به اردوی تیم ملی دعوت شده تا درصورت راهیابی به تیم ملی در بازیهای آسیایی جاکارتا حضور پیدا کند.
شهرستان نهاوند یکی از قطب های اصلی ووشو آقایان و بانوان استان همدان است که تاکنون 2 نفر به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کرده و برای کشورمان مدال آورده اند.
در حال حاضر بیش از چهار هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در 41 هیات ورزشی آقایان و 35 هیات بانوان شهرستان نهاوند مشغول فعالیت هستند.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.