به گزارش ایرنا شاگردان باقری نیا پس از شکست تلخ هفته قبل مقابل خوشه طلایی ساوه ، شرایط خود را در جدول رده بندی گروه سه متزلزل کردند.
پاسی ها در حالی روز پنجشنبه در هفته بیستم لیگ 2 به مصاف نفت امیدیه می روند که هم اکنون با 23 امتیاز در ششم جدول قرار دارند اما توجه به اینکه پاس یک بازی از سایر حریفان بیشتر انجام داده، شکست مقابل نفتی ها چه بسا پاس را در مرز سقوط به لیگ سه قرار دهد.
پاس همدان اگر در بازی فردا بتواند مقابل نفت امیدیه به برتری برسد با 26 امتیاز می تواند حتی در جدول رده بندی صعود داشته باشد و در حاشیه امنیت قرار بگیرد اما شکست یا تساوی برابر نفت جایگاه پاس را به خطر خواهد انداخت.
از سوی دیگر نفت امیدیه تیم دوم جدول نیز در صورت برتری در این بازی می تواند آسوده خاطر به فکر بازی های مرحله بعدی باشد و صعود خود را مسجل کند.
بازی رفت 2 تیم در شرایطی چهار بر یک به سود پاس در امیدیه به پایان رسید که به طور قطع این نتیجه با توجه به شرایط 2 تیم قابل تکرار نیست.

** تمرین نصفه و نیمه سبزپوشان
سبزپوشان پاس این هفته با توجه به بارش های متداوم برف موفق نشدند به خوبی تمرین کنند و حتی امکان تمرین آنها در زمین اصلی نیز مهیا نشد.
این تیم تنها 2 جلسه موفق شد در ورزشگاه شهید حاجی بابایی تمرین کند و مابقی تمرینات آنها در سالن سرپوشیده بود.
حالا شاگردان باقری نیا در شرایطی به مصاف تیم مدعی نفت امیدیه می روند که نتوانسته اند به خوبی آماده سازی کنند.
برودت هوا نیز بر شرایط فنی و تاکتیکی هر 2 تیم تاثیرگذار خواهد بود.

** هراس هواداران از سقوط پاس
شرایط پاس در جدول رده بندی بازی ها به گونه ای است که در صورت شکست در بازی مقابل نفت امیدیه به انتهای جدول سقوط خواهند کرد.
پاسی ها تنها 2 بازی تا پایان دور مقدماتی مسابقات لیگ 2 دارند و اگر نتوانند از این 2 بازی امتیاز لازم را کسب کنند ، سومین سقوط تاریخ این باشگاه ثبت خواهد شد.
قهرمان سابق آسیا حالا مورد انتقاد بی حد و اندازه هواداران قرار گرفته و وعده باقری نیا سرمربی این تیم مبنی بر صعود، حالا به سقوط تبدیل شده است.
هواداران پاس این روزها با نگرانی اوضاع این تیم را پیگیری می کنند و هرگز نمی خواهند شاهد سومین سقوط تاریخی باشند.
جعفر ملکی پویا به همراه حسین اقدامی و محمد حسین رحیم دل این دیدار را قضاوت می کنند.
دیدار پاس همدان و نفت امیدیه از چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم فردا پنجشنبه 12 بهمن ماه از ساعت 14 در همدان برگزار خواهد شد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.