جواد نگاهداری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به آغاز ریزش برف زمستانی از 24 ساعت گذشته تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان با تلاش نیروهای راهداری باز است و تردد با زنجیر چرخ در جریان است.
وی افزود: هم اکنون نیروهای راهداری در تمامی محورهای ارتباطی به صورت آماده باش بوده و در حال پاکسازی مسیر هستند.
وی با بیان اینکه تمامی راه های روستایی ملایر باز است و مشکلی برای تردد مردم وجود ندارد بیان کرد: از روز گذشته تاکنون با شروع ریزش برف 2 هزارو 200 تن ماسه و نمک در سطح جاده ها و محورهای ارتباطی این شهرستان استفاده شده است.
نگاهداری ادامه داد: تعداد 62 نیروی راهداری همراه با 35 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات برف روبی در پنج راهدارخانه این شهرستان در محورهای ارتباطی مستقر و در حال پاکسازی مسیرها هستند.
وی با تاکید بر اینکه شهروندان از هرگونه سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند، افزود: هم اکنون در تمامی مسیرها به ویژه در گردنه ها شاهد برف و کولاک هستیم.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با بیان اینکه از روز گذشته با شروع ریزش برف و کولاک در سطح جاده هیچگونه تصادف جاده ای رخ نداده تاکید کرد: تمامی قوانین و مقررات رانندگی باید از سوی رانندگان رعایت شود تا شاهد اتفاق های ناگوار در این شرایط نباشیم.
نگاهداری بیان کرد: با توجه به اینکه امشب شاهد یخ زندگی جاده ها و کولاک هستیم، نیروهای راهداری در راهدارخانه ها و محورهای ارتباطی مستقر و آماده ارایه خدمات هستند.
به گزارش ایرنا، شهرستان ملایر دارای 982 کیلومتر راه است که تمامی این مسیر توسط نیروهای راهداری پاکسازی و برفروبی شده است.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان در مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.