حمیدرضا حاجی بابایی روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، افزود: این موضوع در اجرا و قانون گذاری مشکل داشت و در مجلس شورای اسلامی به صراحت اعلام شد و نباید این مشکل را به شخص خاصی منتسب کرد.
وی اضافه کرد: دولت در مورد حقوق و دستمزد در مجموع به این جمع‌بندی رسیده‌است که کشور را نمی‌توان اینگونه اداره کرد و نباید افراط و تفریط وجود داشته باشد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال آینده حداقل حقوق 11 میلیون و 600 هزار ریال است، گفت: حقوق‌های تا سقف 23 میلیون ریال باید از مالیات معاف باشند و از این مبلغ تا 69 میلیون ریال 10 درصد مالیات دریافت شود.
حاجی بابایی با بیان اینکه باید از حقوق 69 میلیون ریال تا 92 میلیون ریال 15 درصد مالیات و از این مقدار تا 138 میلیون ریال به میزان 25 درصد مالیات دریافت شود، اضافه کرد: از این مبلغ به بالا نیز شامل 35 درصد مالیات می‌شود و این مصوبه کمیسیون تلفیق است.
معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح الحاق چهار روستا به شهر همدان تصویب شد، گفت: در این چارچوب چهار روستای علی آباد، قاسم آباد، حسن آباد و رباط شورین به شهر همدان ملحق می‌شوند.
محمود رضا عراقی افزود: شهرهای بالای یک میلیون تن جمعیت کلانشهر و شهرهای بالای 500 هزار تن جمعیت، شهر بزرگ محسوب می‌شوند که همدان به دلیل دارا بودن شرایط خاص و در صورت انجام طرح مطالعاتی، کلانشهر محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: به دلیل مشکلاتی که در حاشیه شهر همدان وجود دارد، سال گذشته قرارداد طرح جامع همدان بسته شد و در اردیبهشت سال 97 محدوده شهر مشخص و بسیاری از مشکلات ما در این زمینه حل می‌شود.
7523/2090
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.