رضا قیاسی روز پنجشنبه در اجلاس نماز شهرستان اسدآباد اظهار کرد: همدان تنها استانی است که در شهرستان ها نیز اجلاس نماز برگزار می کند و این امر نشان از ایمان و تقوای مردم این خطه دارد.
وی افزود: ابتکار عمل در گستردگی و غنای اجلاس نماز همدان موجب شده، این استان به عنوان الگو برای دیگر نقاط کشور مطرح شود.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان، از اجلاس نماز به عنوان موجی برای تقویت بنیه فرهنگی و دینی این دیار یاد کرد و گفت: این اجلاس باید هر سال غنی تر از گذشته با جامعه هدف متفاوت برگزار شود تا اثر بخش باشد.
قیاسی اجلاس نماز را حرکت جهشی در برنامه های فرهنگی دانست و افزود: حضور گسترده نونهالان به همراه والدین در این اجلاس نشان از اهمیت نماز در بین خانواده ها دارد.
وی همچنین در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: به کوری چشم استکبار جهانی که 39 سال برای زمین گیر کردن انقلاب تلاش کرد، سی و نهمین سالگشت پیروزی انقلاب را جشن می گیریم.
قیاسی از مردم اسدآباد به عنوان مردمانی دیندار و ولایی یاد کرد و گفت: این مردم با تقدیم 400 شهید وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده اند.
وی اتحاد بین مسئولان ارشد اسدآباد را یک نقطه قوت برشمرد و اضافه کرد: همبستگی امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موجب پیشرفت اقتصادی و فرهنگی این منطقه شده است.
اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.