سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک دستگاه خودروی سواری پژو با سه سرنشین شامگاه چهارشنبه از سمت اسدآباد به همدان در حال تردد بود که خودرو در اولین پیچ سرازیری گردنه، از جاده اصلی خارج شد.
وی اضافه کرد: این وسیله نقلیه پس از عبور از روی برف و خاکریز ایجاد شده در حاشیه جاده به داخل دره سقوط و پس از طی حدود 20 متر به سمت دره متوقف شد.
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: تردد با سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه عامل بروز این سانحه بوده است.
سرهنگ عزیزی اضافه کرد: با توجه به پائین آمدن ارتفاع خاکریز پیش بینی شده در این نقطه، دستور لازم برای قرار دادن نیوجرسی برای پیشگیری از خروج خودروها به سمت دره صادر شده است.
***شمار متوفیان سانحه پراید و تریلر افزایش یافت
رئیس پلیس راه استان همدان همچنین گفت: روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلر کشنده در جاده قدیم همدان - ساوه راننده این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد و مادر وی نیز که به بیمارستان منتقل شده بود بر اثر شدت جراحات وارده، در بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی گفت: انحراف به چپ خودروی پراید موجب برخورد این وسیله نقلیه با تریلر کشنده شد و خودروی کامیون برای برخورد نکردن با پراید به سمت راست جاده منحرف شد که در نتیجه این انحراف، با ستون پل برخورد کرد و آتش گرفت.
به گفته پزشکی قانونی 416 تن در سوانح رانندگی درون و برون ‌شهری استان در 9 ماهه امسال جان خود را از دست دادند که 320 تن از جان‌ باختگان مرد و 96 نفر نیز زن بودند.
از این تعداد 287 تن در جاده‌های برون شهری، 54 نفر در معابر درون شهری، 25 نفر در معابر خاکی و روستایی و 50 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.
7526/1181
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.