حمیدرضا حاجی بابایی روز چهارشنبه در شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: در جلسه ای که موضوع جانبازان زیر 25 درصد در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت، برخورداری فرزندان جانبازان زیر 25 درصد از امکانات و سهمیه 30 درصدی ظرفیت دانشگاه های کشور به دلیل غفلت جا ماند و قرائت نشده بود.
وی افزود: جانبازان کشور نسبت به این موضوع معترض بودند که اعتراضشان نیز درست و به حق بود و از اینرو در جلسه آینده مجلس این موضوع مطرح خواهد شد و امیدواریم مورد تایید نمایندگان قرار گیرد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه ششم توسعه نهایت قانون گذاری در رابطه با ایثارگران است و مواردی در آن مطرح شده که تاکنون به ذهن کسی خطور نکرده بود.
حاجی بابایی یادآورشد: تمام مصوبات مربوط به جامعه ایثارگران که در برنامه ششم توسعه مطرح شد، همگی مورد تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.
شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه های اجرایی با حضور مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در وزارت کشور برگزار شد.
مشاور وزیر در سفر 2 روزه به همدان در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کمیته مناسب سازی اماکن و معابر شهری برای جانبازان شرکت و با تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز دیدار کرد.
استان همدان در دوران دفاع مقدس حدود هشت هزار شهید، 17 هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
400هزار جانباز زیر 25 درصد در کشور وجود دارد.
2087/7527
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.