به گزارش ایرنا دیدار تیم های پاس همدان و خوشه طلایی ساوه از هفته نوزدهم لیگ دسته 2 فوتبال کشور عصر امروز به میزبانی شهر ساوه برگزار می شود و هر 2 تیم نیاز مبرم به پیروزی دارند.
به گزارش ایرنا پاسی ها در حالی امروز میهمان خوشه طلایی ساوه هستند که با یک بازی بیشتر در جدول رده بندی گروه 3 در رتبه پنجم جای گرفته اند و در این دیدار چاره ای جز کسب سه امتیاز ندارند.
از آنجا که پاس تنها سه بازی تا پایان دور مقدماتی دارد، کسب سه امتیاز در هر مسابقه حکم به صعود این تیم خواهد داد و عدم امتیازگیری نیز پاس را از گردونه مدعیان دور می کند.
پاسی ها اگر بتوانند با هر نتیجه ای امروز به پیروزی دست یابند، در جدول رده بندی به طور موقت صعود خواهند کرد و شکست یا تساوی در مسابقه امروز نیز احتمال سقوط چند پله ای را به دنبال خواهد داشت.
باقری نیا که در 2 بازی گذشته توانست جایگاه تیمش را با 2 پیروزی در جدول رده بندی بهبود ببخشد ، حالا برای قرار گرفتن در بین چهار تیم صعود کننده کار سختی در پیش دارد.
سرمربی خوزستانی پاسی ها به خوبی می داند که از دست دادن امتیاز در هر مسابقه تیمش را از گردونه صعود به دور خواهد کرد و امروز نیز دیدار سختی برابر خوشه طلایی ساوه در پیش دارد.
ساوه ای ها نیز حال و روز خوشی ندارند و از دست دادن امتیازهای پیاپی باعث شد تا این تیم با 21 امتیاز و رتبه هشتمی، در خطر سقوط قرار بگیرد.
نماینده ساوه اگر در بازی امروز بتواند به برتری برسد قطعا چند پله در جدول رده بندی صعود خواهد کرد اما شکست در بازی امروز به منزله نزدیک شده به سقوط است.
بنابراین هر 2 تیم برای بازی امروز با ترکیب هجومی به میدان می روند و تیمی که بتواند از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کند، سه امتیاز بازی را به ارمغان خواهد آورد.

** 19 بازیکن پاس در بازی امروز مقابل خوشه طلایی ساوه
لیست 19 نفره پاس همدان جهت دیدار با خوشه طلایی ساوه مشخص شد.
آرمین رحیم زاده،کسری کاظمی، اصغر نصیری،حسین حبیبی،رسول ناصر بخت،مهدی پیکانی،رامین آقالو،رضا کاشفی،امین کاشفی،محسن لطفی،شهرام طاهری،امیدمحمد نژاد،امیرعلیدادی،ابراهیم کوه افکن،سیدجمال معصومی،میلاد داوودی،حسام مقصودی،سجادعرفانی و میثم زمانی در بازی امروز ترکیب تیم پاس را تشکیل می دهند.
البته یکی از بازیکنان باید از لیست خط بخورند که احتمال می رود این بازیکن امید محمدنژاد باشد.

** اعزام 60 هوادار پاس به ساوه
پاسی ها برای نخستین بار در فصل جاری اقدام به اعزام هوادار به بیرون از خانه کرده اند.
صبح امروز 60 هوادار پاس بوسیله یک دستگاه اتوبوس و خودروهای شخصی همدان را به مقصد ساوه ترک کردند.
پاسی ها امیدوار هستند با حمایت هواداران خود بتوانند در بازی امروز به پیروزی برسند.
دیدار تیم های پاس همدان و خوشه طلایی ساوه از ساعت 14 امروز به میزبانی ساوه آغاز می شود.
7520/1181
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.