به گزارش ایرنا در این دیدار که عصر امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار شد، تیم پاس با نتیجه 5 بر صفر برابر کیمیافرایند قم به برتری رسید.
ابراهیم کوه افکن دقیقه 6 (از روی نقطه پنالتی) ، میثم زمانی دقایق 10 و 19، مهدی پیکانی دقیقه 25 و امیر علیدادی دقیقه 46 گل های تیم پاس همدان را در این مسابقه به ثمر رساندند.
تیم کیمیافرایند قم در نیمه دوم هفت نفره به میدان آمد که در همان دقایق اولیه به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان 6 نفره شد و داور نیز سوت پایان بازی را به صدا درآورد.
از آنجا که یک تیم نمی تواند با کمتر از 7 بازیکن به مسابقه ادامه دهد، تیم کیمیا فرایند به دلیل مصدومیت یک بازیکن و عدم وجود بازیکن ذخیره نتوانست به بازی ادامه دهد.
کسری کاظمی، امین کاشفی، اصغر نصیری، رامین آقالو، حسام مقصودی، رسول ناصربخت، مهدی پیکانی، امیرعلیدادی، میثم زمانی (از دقیقه 45- شهرام طاهری)، حسین حبیبی و ابراهیم کوه افکن ترکیب تیم پاس در این بازی را تشکیل دادند.
حمیدرضا وفایی، عباس خواستان، محسن یاری، امین اسدی، مصطفی بهزاد پور، امیرجمالی، فرشاد حسین زاده، علی رضا خدابنده لو، علیرضا عظیمی، شایان جعفری و علی شیرزاد نیز برای تیم کیمیافرایند قم در این مسابق به میدان آمدند.
امیر پور فتحی به همراه محمد حسن غفار زاده و حسن یعقوبی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
محسن یاری مدافع کیمیافرایند قم در دقیقه 5 مسابقه به دلیل خطای هند در داخل محوطه جریمه تیم خود از زمین اخراج شد.
تیم پاس با این پیروزی 23 امتیازی شد و به طور موقت به رده پنجم جدول رده بندی گروه سه صعود کرد.
کیمیافرایند بحران زده نیز با این شکست سنگین و 12 امتیاز در رده دهم جدول یازده تیمی گروه سه قرار دارد.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.