علی خاکسار روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه لوگوی ریوداد همدان 2018 به استاد شیوا به عنوان یکی از برترین طراحان کشور سفارش داده شده بود، افزود: به زودی آئین رونمایی از این لوگو برگزار می شود.
وی بیان کرد: این لوگو بسیار ساده و اثرگذار طراحی شده و به خوبی معرف ویژگی های گردشگری همدان است.
وی با بیان اینکه شعار همدان 2018 به زبان های فارسی و انگلیسی در این طرح تجمیع شده است، اظهار کرد: در طراحی این لوگو، معرفی جاذبه ها و بناهای مشهور همدان مدنظر نبود بلکه سعی شده است یک مولفه یا ویژگی منحصر به فرد همدان که در همه جهان شناخته شده است به نمایش گذاشته شود.
وی با اشاره به در پیش رو بودن یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در تهران گفت: این نمایشگاه برای همدان رویداد بسیار مهمی است و استان همدان به صورت جدی و قوی با عنوان پایتخت گردشگری آسیا در آن حضور می یابد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه امسال سوم تا ششم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی تهران برگزار می ‌شود.
به گزارش ایرنا، استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده است و در سال 2018 میزبان وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری خواهد بود.
استان همدان که در دامان کوه الوند پهنه گسترانیده با تمدن سه هزار ساله از کهن‌ ترین شهرهای جهان است و به واسطه دارا بودن بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی و گردشگری، در سال 85 با مصوبه مجلس شورای اسلامی به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران معرفی شد.
این استان با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی ارزشمندی همچون تپه هگمتانه، کتیبه های گنجنامه، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان و جاذبه های طبیعی همچون غار علیصدر هم‌ اکنون به عنوان پنجمین شهر گردشگری کشور شناخته می‌ شود.
1181/2087/2090
خبرنگار:الهام تدین** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.