بابک صمدیان روز سه شنبه پس از برتری تیمش مقابل شهرداری بم به خبرنگار ایرنا، افزود: پیروزی در این مسابقه بسیار حایز اهمیت بود چراکه 2 تیم در خطر سقوط قرار دارند.
وی اضافه کرد: این پیروزی باعث شد تا تیم از لحاظ روحی روانی به شرایط خوبی برسد و از این پس نیز باید نوار موفقیت تیم را تداوم ببخشیم.
صمدیان افزود: هر 2 تیم در بازی امروز چاره ای جز پیروزی نداشتند و خوشحالم که در پایان بازی سخت امروز، به سه امتیاز مهم دست یافتیم.
وی بیان کرد: از ابتدای این مسابقه با تاکتیک هجومی گام به میدان گذاشتیم هر چند داوری هم در بازی تاثیرگذار بود اما دریافت گل ما بر اثر اشتباه بازیکنان در یارگیری اتفاق افتاد.
صمدیان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم نیز قدرت تهاجمی تیم را افزایش دادیم و حریف نیز به دنبال حفظ برتری بود اما در نهایت فشار بر دفاع تیم مقابل جواب داد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم.
وی با قدردانی از مسئولان شهرداری همدان در حمایت از این تیم گفت: خوشبختانه نگاه به تیم شهرداری مثبت است و امیدوارم در بازی های باقی مانده نیز نتایج درخشان را به دست آوریم.
وی افزود: باوجود اینکه فرصت جذب بازیکن بیشتر وجود نداشت، با چند مهره بومی تازه به خدمت گرفته هم توانسته ایم شرایط تیم را بهتر از قبل کنیم.
وی یادآور شد: از هم اکنون باید به فکر بازی آینده باشیم و به طور قطع دیدار سختی در پیش داریم.
تیم شهرداری همدان عصر امروز در بازی مقابل شهرداری بم به برتری 2 بر یک دست یافت تا از مرز سقوط خارج شود.
شهرداری هم اکنون با 19 امتیاز در رتبه هشتم جدول یازده تیمی گروه سه لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.