حسین افشاری عصر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کاظم سعیدی از نیروهای باسابقه در عرصه مدیریتی است و در کنار اعضای شورای اسلامی شهر می تواند اقدامات خوبی انجام دهد.
وی با تاکید بر ایجاد فضاهای تفریحی و با نشاط در سطح شهر، افزود: نیمی از جمعیت شهرستان اسدآباد در شهر ساکن هستند و شهرداری با توجه به این گستره جمعیتی، باید برای توسعه مبلمان شهری برنامه ریزی کند.
افشاری به شهردار توصیه کرد: پاسخگویی به خواسته ها و مطالبات مردمی را در اولویت قرار داده و در تعامل با شورای اسلامی نسبت به نیازسنجی محلات مختلف شهر اقدام کند.
فرماندار اسدآباد از اجرای طرح جاده سلامت به عنوان یکی از اقدامات خوب شهردار سابق یاد کرد و گفت: ادامه این طرح و اتصال آن به مزار شهدای گمنام جلوه ویِژه ای به ورودی شهر می دهد.
وی همچنین احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سبک را از مطالبات مردمی برشمرد و افزود: این مهم با همکاری شهرداری و شورای شهر باید شتاب گرفته و به متقاضی واجد صلاحیت واگذار شود.
افشاری اظهار کرد: احداث پارک بانوان از دیگر نیازهای شهر اسدآباد است که سالها در انتظار تصمیم گیری و اقدام شهرداری معطل مانده است.
فرماندار اسدآباد با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار در شهرداری، اضافه کرد: در آستانه بودجه بندی، تعامل با شورا و برنامه ریزی صحیح می تواند به تحقق درآمدهای شهرداری کمک کند.
به گزارش ایرنا، شهرداری اسدآباد پنج ماه با سرپرست اداره شد و امروز در آیینی ضمن انتصاب شهردار جدید، از خدمات حمزه عبدکوند شهردار سابق و احمدعلی رضایی سرپرست شهرداری تقدیر شد.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.