محمدتقی رحیمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش هیات مدیره تامین نیازهای تیم است اما در مقابل نتایجی که به دست آمده به هیچ عنوان مطلوب نیست.
وی اضافه کرد: با این شرایط حالا باید نیم نگاهی به خطر سقوط هم باشیم چرا که فاصله امتیازی تیم های چهارم تا نهم جدول بسیار نزدیک است و هر نتیجه ای در پنج بازی باقی مانده می تواند سرنوشت تیم ها را تغییر دهد.
وی بیان کرد: تساوی در بازی امروز مقابل شهرداری همدان کمتر از باخت نبود؛ چرا که ما 2 بار از حریف پیش بودیم و براحتی بازی به تساوی کشیده شد.
رحیمی در خصوص تغییرات احتمالی در این تیم گفت: به هر حال هر تصمیمی با نظر جمع خواهد بود و در شرایط فعلی تیم به شوک روحی روانی نیاز دارد.
وی افزود: انتظار ما از کادر فنی بیش از این بود چرا که باقری نیا قول صعود را در بدو ورود به تیم پاس داد و حالا نتایج کسب شده راضی کننده نیست.
وی درباره انتقادهای هواداران گفت: آنها حق دارند از شرایط ناراضی باشند؛ چرا که تیم پاس امسال برای صعود بسته شده بود منتهی یکسری جریان ها باعث شد تا به اینجا نتایج خوبی حاصل نشود.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: بدهی های سرسام آور به خصوص شکایت خارجی ها بابت طلب مالی از تیم پاس، از توان مدیریت کاست و باعث شد تمرکز ما معطف به حل مشکلات مالی و کسب مجوز حضور دوباره در مسابقات شود.
وی یادآور شد: هنوز هم شانس برای صعود باقی است منتهی به شرط اینکه در بازی های باقی مانده به نتیجه ای به غیر از پیروزی دست نیابیم و بتوانیم جزو چهار تیم اول گروه سه باشیم.
تیم پاس با تساوی در بازی امروز مقابل شهرداری همدان 17 امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.