به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: خوشبختانه نظام و انقلاب و دولت با پشتوانه مردم آنچنان در منطقه مقتدر و سربلند است که امروز ایران یکی از آرامترین، بهترین و پویاترین کشور منطقه محسوب می شود.

وی ادامه داد: دشمنانی بیرونی داریم که آنها حسادت می کنند و دوست ندارند شرایط کشور را اینگونه روبه توسعه ببینند.

استاندار همدان با اعلام اینکه، گاهی دسیسه هایی اینگونه هم صورت می دهند، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است مردم فهیم استان همدان بسیار بسیار به آنچه پیش آمد، معترض هستند و پشتیبانی خود را از نظام، انقلاب، دولت و همه خدمتگزاران بخوبی اعلام کرده و اعلام می کنند.


وی با اشاره به اینکه رویدادهای اخیر را باید دسته‌بندی کرد، تصریح کرد: مردم نقد دارند، می خواهند بگویند، توقعات و مطالباتی دارند و این شنیدنی است.

نیکبخت افزود: آقای رئیس جمهور هم اشاره کردند که نقد و اعتراضات مردم را باید شنید و رفع مشکل کرد، منتهی یک عده ای هم هستند که از این فرصت و نقدی که بعضاً مردم داشتند یا دارند و می خواهند خیلی عاقلانه و مصلحت آمیز طرح کنند و به گوش مسؤولین برسانند، سوء استفاده کردند که باید اینها را از هم تفکیک کرد.

وی مردم استان همدان را مردمی بسیار فهیم، دانا، عاقل و آینده نگر دانست و گفت: این رویدادها و اغتشاشاتی که بعضی ها می خواستند ایجاد کنند، مورد قبول مردم شریف استان همدان نیست و نخواهد بود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 828793
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.