به گزارش ایرنا این کشتی گیر سنگین وزن همدان عصر امروز سه شنبه در رقابت های عمومی کشتی آزاد بزرگسالان کشور و در حضور بزرگان این رشته موفق شد به نشان قهرمانی وزن 92 کیلوگرم دست یابد.
میرزایی که خیلی ها بر این باور بودند که دیگر نمی تواند به سطح قهرمانی برسد، این بار با عملکرد درخشان در رقابت های عمومی کشتی آزاد، سکوی قهرمانی این مسابقات را تصاحب کرد.
این کشتی گیر همدانی با تصاحب سکوی نخست وزن 92 کیلوگرم، شانس بازگشت به تیم ملی کشتی آزاد کشور را پس از سال ها به دست آورد.
میرزایی در فینال این وزن توانست مهدی هدایتی از مازندران را با اختلاف شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.
میثم مصطفی جوکار دیگر کشتی گیر نام آور همدان در این مسابقات به دلیل نداشتن آمادگی، نتوانست نتیجه ای بهتر از چهارمی وزن 97 کیلوگرم کسب کند.
علیرضا جعفری دیگر کشتی گیر همدانی در وزن 61 کیلوگرم پنجم شد، عرفان مالمیر در 70 کیلوگرم عنوان هشتم را کسب کرد، عرفان کیانی و احسان عبدالملکی دیگر کشتی گیران همدانی نیز در وزن 74 کیلوگرم هفتم و هشتم شدند.
عباس یزدانی از همدان نیز در وزن 79 کیلوگرم هفتم شد و مهران میرزایی دیگر کشتی گیر همدانی در وزن 125 کیلوگرم نیز به مقام نهمی رسید.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی عمومی (اوپن) بزرگسالان کشور با شرکت 321 کشتی گیر از 33 تیم از 32 استان به مدت 2 روز در خانه کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
این مسابقات در 8 دوره و با انجام 393 کشتی انجام شد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.