به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پژمان قویمی یادآوری کرد: چندی پیش یک فقره سرقت از پرنده فروشی به ماموران کلانتری 12 مدرس گزارش شد.
وی افزود: پس از تحقیقات میدانی پلیس، مشخص شد سارق با استفاده از فضای خالی بالای کرکره، وارد مغازه شده و تعداد 27 قطعه پرنده قیمتی و مقداری از وسایل مغازه را به سرقت برده است.
وی اضافه کرد: ماموران در بررسی دوربین های مدار بسته، صورت سارق را شناسایی نکردند ولی تنها سرنخ به دست آمده نوشته های لاتین روی کاپشن فرد سارق بود.
این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران واحد تجسس کلانتری در جریان گشت زنی، با فردی با لباس مشابه سارق مواجه شده که در حال حمل یک گونی بود.
سرهنگ قویمی گفت: فرد مظنون با دیدن ماموران قصد فرار داشت که دستگیر و در بازرسی از وسایل وی مقدار تقریبی 20 متر کابل برق، تعدادی آچار و ابزار کشف شد.
وی اظهارکرد: سارق در بازجویی ها به سرقت از مغازه پرنده فروشی و چند مغازه دیگر اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و برای بررسی های تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، سرقت اثاثیه منزل 10 درصد، کیف قاپی 2 درصد و سرقت لوازم داخل مغازه 2 درصد از سرقت های استان را شامل می شود.
نرخ سرقت در همدان روند نزولی دارد با اینحال آمار کشف سرقت در 9 ماهه سالجاری 2 درصد افزایش داشته است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.