سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قرار است روز چهارشنبه این هفته در مورد زمان هره برداری این طرح تصمیم گیری شود.
وی بیان کرد: یکی از ملزومات بهره برداری از طرح راه، امضای رئیس پلیس راه و مسئول راه و شهرسازی است که به طور قاطع اعلام می کنم که نامه و سندی را امضا نمی کنم.
وی با بیان اینکه کنارگذر غربی یک مسیر دوطرفه است، افزود: هم اینک 70 درصد سوانح فوتی و تصادفاتی که موجب مرگ گروهی می شود در این گونه جاده ها رخ می دهد با این وجود مگر می شود اجازه بهره برداری این طرح را داد؟
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: عنوان می کنند با بهره برداری از کنار گذر بار ترافیکی همدان کاهش می یابد، مگر همدان مشکل ترافیکی دارد؟ همدان بیشتر مشکل فرهنگ ترافیکی دارد.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: باید پرتگاه ها موجود در این مسیر ایمن شوند همچنین با استفاده از نیوجرسی (جدا کننده) مسیرهای رفت و برگشت مجزا شوند تا شاهد سوانح رخ به رخ نباشیم.
وی ادامه داد: همچنین در نظر گرفتن تقاطع غیر همسطح برای کنار گذر غربی بسیار نادرست و غیراصولی است و باید این تقاطع ها حذف یا اصلاح شوند.
وی تصریح کرد: پلیس رغبتی به کشتن و جمع کردن اجساد مردم در مسیرهای شریانی ندارد و اجازه نمی دهد با احداث راه های ناایمن جان و مال مردم به مخاطره بیافتد.
طرح حدود 30 کیلومتری کنارگذر غربی همدان از پایگاه پلیس راه مستقر در جاده همدان- تهران آغاز می شود.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.