به گزارش ایرنا هفته پانزدهم لیگ دسته 2 فوتبال کشور در حالی فردا سه شنبه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می شود که شهرداری همدان مصاف سختی را مقابل نفت امیدیه دارد.
بابک صمدیان در نخستین تجربه سرمربیگری شهرداری در فصل جاری توانست هفته قبل تیم پرمهره خوشه طلایی ساوه را در بازی خارج از خانه متوقف کند و حالا در دومین نبرد دشوار خود باید مقابل تیم دوم جدول به میدان برود.
شهرداری همدان که ابتدای فصل همگان توقع صعود این تیم به مرحله دوم را همانند سال قبل داشتند اما در یارگیری موفق عمل نکرد و بدشانسی ها نیز سبب شد تا در طول فصل نتوان نتیجه لازم را کسب کند.
حالا تیم شهرداری باید برای جلوگیری از سقوط به لیگ سه برابر حریفان خود به نبرد بپردازد و کوچکترین اشتباه چه بسا منجر به سقوط این تیم شود.
از آنجا که از هر گروه سه تیم به لیگ سه سقوط می کنند، قرار گرفتن تیم شهرداری در رتبه هشتم جدول یازده تیمی گروه سه این تیم را در لبه سقوط قرار داده است.
شهرداری اگر در بازی فردا نتواند به امتیازی برسد چه بسا در جمع سه تیم انتهای جدول که گزینه سقوط هستند، بپیوندد.
شاگردان صمدیان اگر بتوانند در بازی فردا مقابل نفت امیدیه به برتری برسد چه بسا در جدول رده بندی گروه سه حتی 2 پله صعود کند اما شکست در این بازی هم شهرداری را به جمع تیم های سقوط کننده هدایت می کند.
این تیم در هفت بازی باقی مانده می تواند حتی به صعود هم فکر کند.
اکنون فاصله امتیازی شهرداری با تیم چهارم گروه سه 5 امتیاز است و 21 امتیاز تا پایان دور مقدماتی برای جبران نتایج از دست رفته زمان باقی است.
شهرداری همدان اگر بتواند در 5 مسابقه خانگی خود به پیروزی برسد چه بسا به جای بقا در لیگ، در اندیشه صعود به مرحله دوم باشد.
نفت امیدیه نیز در حاشیه امنیت نسبی به سر می برد و فاصله امتیازی آنها هر چند با تیم سوم جدول سه امتیاز است اما در لبه خطر قرار ندارند.
در پایان دور مقدماتی لیگ دسته 2 کشور چهار تیم راهی مرحله دوم می شوند.
شهرداری همدان فردا و از ساعت 14 در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف مهمان خود نفت امیدیه می رود.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.