به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان، نشست مجمع خیرین ازدواج رزن با حضور خیرین حوزه ازدواج و مسوولان اجرایی این شهرستان برگزار شد و پس از برگزاری انتخابات سیده زهرا تفریشی، احمد ایمانی، احمد طاهری، اسلام رجبی و جواد نوروزی صبور به عنوان اعضای اصلی مجمع خیرین ازدواج و حسن عزیزلو و علی فتحیان به عنوان اعضای علی البدل مجمع انتخاب شدند.
ابراهیم لشگری آزاد بخشدار مرکزی رزن در این نشست با بیان اینکه مجمع خیرین در ترویج امر ازدواج نقش زیادی دارد گفت: مجمع خیرین ازدواج می‌تواند فعالیت‌های حوزه ازدواج را متمرکز کرده و در تامین جهیزیه و جشن ازدواج کمک کند.
مهدی کرمانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن نیز هدف از راه اندازی و ثبت مجمع خیرین ازدواج را کمک به امر ازدواج جوانان و توسعه ،ترویج ازدواج بهنگام ،آگاهانه و پایدار و آسان دانست.
وی به مراحل راه اندازی و پیگیری ثبت اساسنامه و مقدمات راه اندازی مجمع اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف این مجمع انجام امور خداپسندانه و خیر خواهانه ازدواج جوانان است و ثبت اساسنامه مجمع نیز می تواند انگیزه بیشتری را برای جذب خیرین و مردم نیکوکار شهرستان ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال 553 مورد ازدواج، 77 مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده است و از یک هزار و418 مورد درخواست وام ازدواج یک هزار و 170 مورد تسهیلات بانکی به متقاضیان وام ازدواج تعلق گرفته است.
مجمع خیرین ازدواج زیرمجموعه اداره ورزش و جوانان استان ها و شهرستان ها است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.