ابوالقاسم الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: درخواست ایجاد دفاتر شهرستانی برای احزاب در استان استعلام و مجوز آن صادر می شود.
وی اضافه کرد: بر این مبنا درخواستی برای ایجاد دفتر شهرستانی با عنوان 'جامعه اسلامی حامیان کشاورزان ایران' در شهرستان همدان ارائه شده بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بیان کرد: پس از بررسی درخواست و استعلام های صورت گرفته مجوز ایجاد این دفتر شهرستانی صادر شد.
الماسی درباره راه اندازی دفاتر استانی 2 حزب در همدان نیز توضیح داد: احزابی که گستره ملی دارند اقدام به راه اندازی دفاتر استانی نیز می کنند.
وی اضافه کرد: در این صورت استعلام های مورد نیاز در استان صورت گرفته و پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ، پرونده در اختیار دبیرخانه کمیسیون ماده 10 احزاب قرار می گیرد.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان ادامه داد: استعلام مورد نیاز برای ایجاد دفتر استانی 'حزب آزادی' در همدان پایان یافته و پرونده آن هم اینک در کمیسیون ماده 10 احزاب در حال بررسی است.
الماسی افزود: همچنین پرونده 'جمعیت پیروان حضرت زینب (س)' هم اینک در مراحل استعلام است و پس از تکمیل مدارک، پرونده در اختیار دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قرار می گیرد.
گرایش سیاسی 'جمعیت پیروان حضرت زینب (س) اصولگرا و حزب آزادی و جامعه اسلامی حامیان کشاورزان ایران ، مستقل است.
23 عنوان حزب در استان همدان فعال هستند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.