سرهنگ سعید اسماعیلی، جانشین رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت 12 ظهر دیروز و در کیلومتر 10 جاده ملایر به بروجرد، نرسیده به دو راهی آورزمان یک دستگاه تریلر 5 محور با یک دستگاه وانت نیسان آبی برخورد کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه 2 سرنشین وانت در دم و سر صحنه تصادف جان باختند و نفر سوم که به شدت مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل که شرایط وی نیز مساعد نیست.

سرهنگ اسماعیلی، اظهار داشت: در این حادثه وانت نیسان اقدام به گردش به راست کرده و در مسیر حرکت تریلی قرار گرفته که بنابر اعلام کارشناسان فنی پلیس راه، مقصر حادثه نیز شناخته شده است.

جانشین پلیس راه استان در خصوص سانحه دوم نیز گفت: مقارن ظهر امروز و در محور سوباشی به غارعلیصدر، در برخورد یک دستگاه پژو 206 با سمند 1 نفر کشته و 2 نفر مصدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده پژو 206 اقدام به تجاور به سمت چپ کرده و به صورت رخ به رخ با سمند برخورد می کند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: مادر 52 ساله راننده 206 در این سانحه جان باخت و راننده پژو و سمند نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام ارشد پلیس راه ضمن دعوت رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه در جاده های این استان، تصریح کرد: حرکت در بین خطوط، بستن کمربند ایمنی، خوداری از سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی در هنگام رانندگی، می تواند تاثیر بسیاری در کاهش آمار فوتی و جرحی تصادفات برون شهری داشته باشد.

وی از مسئولین مربوطه درخواست کرد، نسبت به اصلاح محور همدان به غارعلیصدر و نهاوند به آورزمان که از پرترافیک ترین جاده های دوطرفه استان است اقدامی عاجل داشته باشند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 818692
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.