به گزارش ایرنا ابراهیم مولوی شامگاه سه شنبه در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: البته این شفافیت نباید مورد سوء استفاده قرار بگیرد تا جایی که فیش حقوقی پرسنل هم به شکل خاص توسط یکی از رسانه ها در فضای مجازی منتشر شود.
وی بیان کرد: حق و حقوق درج شده در فیش حقوقی پرسنل در تمامی ارگان ها وجود دارد و اینکه شرایط آب و هوا به شکل خاص از حقوق یکی از اعضای شورا با نگرش منفی در فضای مجازی منتشر شود، کار پسندیده ای نیست و این وضعیت سبب می شود تا تمایل نسبت به اطلاع رسانی شفاف کم شود.
وی با رد هرگونه شایعه نسبت به بکارگیری اقوام اعضای شورا در بدنه شورا و شهرداری گفت: چنین شایعه ای صحت ندارد و اگر هم برادرم را در کنار خودم بکار گرفته ام بدون پرداخت مالی بوده است.
مولوی خاطرنشان کرد: رئیس شورا حتی حق 500 هزار ریال هزینه کردن ندارد و تمامی پرداختی ها باید با موافقت هیات رئیسه شورای شهر باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان نیز شایسته سالاری و تخصص را خواسته شورا از مدیریت شهری در تغییرات دانست و گفت: شهردار همدان در جابجایی ها اختیار تام دارد.
کامران گردان افزود: شهردار همدان برای توسعه و آبادانی شهر نیاز به نیروهای همسو و توانمند دارد و برهمین اساس در تغییرات اختیار کامل دارد.
وی اضافه کرد: از شهردار همدان حمایت همه جانبه داریم و هر 11 عضو شورای اسلامی شهر همدان از برنامه شهردار حمایت لازم را دارند.
شهر همدان افزون بر 500 هزار نفر جمعیت دارد و 11 عضو در شورای شهر آن فعالیت می کنند.
1181/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.