به گزارش خبرنگار ایرنا از محل حادثه، این 2 جوان شب گذشته از مسافرت بازگشته و برای استراحت به محل کار خود مراجعه می کنند.
یکی از همسایه های مجاور این منزل مسکونی به ایرنا گفت: پدر یکی از متوفیان از حضور و استراحت این 2 جوان در محل کار مطلع بوده و صبح سه شنبه با آنها تماس حاصل می کند.
وی اظهار کرد: با توجه به پاسخ ندادن فرزندش به تلفن های وی، در محل کار فرزندش حاضر شده و با کمک همسایه ها و استفاده از نردبان وارد منزل مسکونی شده و متوجه مرگ آنها می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان در این باره به ایرنا گفت: پس از دریافت این خبر عوامل انتظامی مستقر در کلانتری شکریه در محل حادثه حاضر شدند.
سرهنگ پژمان قویمی افزود: طبق گزارش اولیه پلیس این 2 جوان که با هم همکار بودند بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: جسد این 2 جوان حدود 38 ساله به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه در حال انجام است.
هفته جاری 2 تن بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که یکی از آنها بانوی 62 ساله ساکن منطقه گل تپه کبودرآهنگ بود که پس از باگشت از سفر و استراحت در کنار بخاری جان خود را از دست می دهد.
همچنین شنبه هفته جاری یک دختر 18 ساله پس از بازگشت از دانشگاه به منزل اقدام به استراحت کرده بود که خواهر کوچکتر متوجه جسم بی جان و مرگ این دختر می شود.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.