حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند، افزود: این تصمیم ترامپ باعث شد که مسلمانان نسبت به موضوع فلسطین متحدتر و همدل تر شوند و زمینه انتفاضه ای جدید فراهم شود.
وی افزود: این تصمیم آمریکا آنقدر ذلت بار است که حتی دولت های اروپایی و سازمان های جهانی نیز نسبت به آن واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند.
مغیثی نیا تعلیق 6 ماهه اجرای این تصمیم را نشان دهنده نابجا بودن آن دانست و گفت: رئیس جمهوری آمریکا زمانی که دید در این مساله تنها مانده و همه جهان علیه وی هستند، دست به این تعلیق زد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح که به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است، افزود شهد مفتح عمر شریفش را برای بصیرت افزایی دانشجویان صرف کرد و به دست گروه خبیث فرقان به شهادت رسید.
وی ادامه داد: اتحاد حوزه و دانشگاه باید جدی گرفته شود و این دو باید در کنار همدیگر باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند.
خطیب جمعه نهاوند با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در خنثی سازی توطئه ها، گفت: دشمن از طریق اقتصادی به دنبال آن است که بین مردم و مسئولان جدایی اندازد و برای خنثی سازی این توطئه باید اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه ها قرار بگیرد و مردم از تولیدات داخلی استفاده کنند.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.