رضوان سلماسی روز جمعه در آیین اختتامیه فوتبال محلات همدان، گفت: پایه گذار ورزش محلات شورای چهارم بود و زحمات فراوانی برای احیای آن صورت گرفت اما شورای پنجم در راستای ایجاد تحول اساسی و هدفمند در ورزش محلات و همگانی گام بر می دارد.
وی اضافه کرد: توسعه ورزش در شورای پنجم در دو بخش آقایان و بانون هدفگذاری می شود و در دوره چهار ساله به دنبال این هستیم که خانواده ها در محله های همدان به ورزش به صورت منسجم و برنامه محور بپردازند.
شهردار همدان نیز در این مراسم گفت: شهرداری در دوره جدید، ورزش را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار می دهد و نباید دغدغه ای را در بخش ورزش محلات داشته باشیم.
عباس صوفی افزود: تلاش داریم بودجه خوبی برای ورزش محلات اختصاص دهیم و سال آینده از این رقابت ها به مراتب بهتر حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: تجهیز و تکمیل دهکده محلات نیز یکی از برنامه های اصلی شهرداری در بخش ورزش است و انتظار داریم شورای اسلامی شهر همدان اعتبار مناسبی را برای این دهکده در سال آینده اختصاص دهد.
صوفی بیان کرد: ورزش همگانی و محلات پایه گذار سلامت و تندرستی خانواده ها است و به طور قطع باید به صورت گستره فعالیت ها در این بخش را افزایش دهیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در این آیین گفت: هم اکنون بیش از سه هزار ورزشکار در ورزش محلات فعالیت دارند.
امیرحسین اسکندریان افزود: در حال حاضر 70 تیم در رده سنی بزرگسال، 70 تیم در رده های پایه فوتبال، 30 تیم در والیبال و 20 تیم در هندبال در ورزش محلات همدان شرکت دارند.
وی اضافه کرد: هدف از تشکیل و فعالیت این تیم های ورزشی در محلات کاهش معضلات اجتماعی، استعدادیابی، غنی سازی اوقات فراغت و تقویت ورزش در نسل جوان است.
اسکندریان خاطرنشان کرد: توزیع لباس رایگان بین اعضای تیم ها و تحت پوشش قراردادن بیمه ورزشی آنها، از اقدامات انجام شده طی امسال و سال های گذشته بود.
فینال نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال محلات همدان امروز با قهرمانی تیم اتحاد شاهد به پایان رسید.
در دیدار نهایی این رقابت ها که به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، اتحاد شاهد مقابل شهدای چهرقان به برتری دست یافت و قهرمان شد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.