فاطمه شیرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرستاران راهنما در بیمارستان قلب فرشچیان و مرکز درمانی بعثت حضور دارند و قرار است به زودی در بیمارستان امام حسین (ع) ملایر نیز مستقر شود.
وی توضیح داد: با وجود تعویق در پرداخت مطالبات پرستاران ولی شاهد استقبال این قشر برای فعالیت در این حوزه بدون دریافت هیچگونه وجهی هستیم.
مدیر دفتر پرستاری استان همدان اظهار کرد: حدود 40 تن از پرستاران دارای مدرک دکترا، مدیران پرستاری، سوپروایزرها و مسئولان بخش ها برای مشارکت در این کار خیرخواهانه نام نویسی کردند.
شیرانی توضیح داد: در این طرح، پرستار راهنما بیمار را تا بخش مربوطه همراهی کرده و با مسئول و پرستاران بخش آشنا و روند بهبودی بیمار و جزییات اقدامات درمانی را تشریح می کند.
وی اظهارکرد: پرستاران راهنما و خوش آمدگو درباره چگونگی پذیرش بیمار و نحوه ارایه خدمت به وی، آموزش های لازم را فرا گرفته اند.
مدیر دفتر پرستاری استان همدان بیان کرد: با اجرایی شدن این طرح شاهد افزایش رضایت بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خواهیم بود.
شیرانی با تاکید بر ضرورت برقراری ارتباط کلامی صحیح با بیماران و همراهان وی افزود: دوستی و تعامل بین کادر پزشکی و بیمار زمینه را برای طرح سوال و بیان مشکلات از سوی بیمار فراهم می کند.
سه هزار و 500 کادر پرستاری در همدان فعالیت دارند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.