به گزارش ایرنا علی تعالی روز چهارشنبه در جمع مسئولان دستگاه ورزش همدان اظهار کرد: ورزش در سالم‌سازی محیط و افراد جامعه نقش بسزایی دارد برهمین اساس باید با دقت و نگاه ویژه‌ به مقوله ورزش، برنامه ‌ریزی و سرمایه‌گذاری لازم انجام شود.
وی اظهار کرد: ورزش از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار است و برهمین اساس مسئولان باید توجه ویژه به این مهم داشته باشند.
فرماندار همدان با بیان اینکه ورزش همدان از ظرفیت های بالقوه برخوردار است افزود: انتظار است مسئولان اجرایی نسبت به اهمیت بیشتر به ویژگی هایی که ورزش در سالم سازی جامعه دارد، توجه کنند.
وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته مدیریت دستگاه ورزش استان در توسعه این بخش گفت: توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت های اصلی مسئولان شهرستان است و باید به دنبال رفع موانع رشد و شکوفایی استعدادهای بخش ورزشی همدان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با بیان اینکه امسال 440 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه ورزش و جوانان همدان اختصاص یافته است ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری با جذب حداکثری اعتبارات بخش قابل توجهی از طرح های نیمه تمام ورزش استان نیز به بهره برداری برسد.
رسول منعم اظهار کرد: هم‌ اکنون چند طرح بزرگ ورزشی در سطح شهرستان ها در دست اجرا است و در مجموع تکمیل این طرح‌ ها مهم ‌ترین اولویت شهرستان ها در حوزه ورزش و جوانان است.
وی پرداختن به توسعه ورزش را توجه به سلامتی جامعه دانست و اظهار کرد: اگر برای رشد ورزش و آگاهی مردم از نقش آن در جامعه تلاش کنیم آسیب‌های اجتماعی به حداقل می رسد.
هم اکنون بیش از 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 50 هیات ورزشی در سطح استان همدان به صورت روزانه فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.