حبیب مومیوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه در سالن فردوسی تویسرکان با حضور عموم مردم برگزار می شود.
وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی دومین خط عریض تولید کاغذ در کشور از دیگر برنامه های محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان تویسرکان است افزود: واحد تولیدی مهان کاغذ با 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 150 نفر اشتغالزایی احداث خواهد شد.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت از دیگر برنامه های وزیر به شهرستان تویسرکان است.
آیت الله شهید محمد مفتح روحانی شیعی و از حامیان امام خمینی در جریان انقلاب اسلامی ایران بود که در سال 1307 در فامنین دیده به جهان گشود.
نماز چندین هزار نفری عید فطر در سال 1357شمسی در تهران به امامت وی برگزار شد، وی بعد از انقلاب عضو شورای انقلاب بود و سرپرستی دانشکده الهیات دانشگاه تهران را برعهده داشت.
وی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مدتی دبیر جامعه روحانیت مبارز تهران بود.
وی در سال 1358به دست گروهک فرقان به شهادت رسید و در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز شهادت وی در 27 آذر به روز وحدت حوزه و دانشگاه مشهور است. او در حرم حضرت معصومه(س) دفن شده است.
شرکت تولیدی مهان کاغذ واقع در کیلومتر 15 جاده تویسرکان به کنگاوراحداث خواهد شد.
تویسرکان در 90 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.