حسن دارششدر روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کمک های نقدی و غیر نقدی توسط اداره ورزش و جوانان و نیز برخی از هیات های ورزشی استان همدان جمع آوری و در قالب محموله به مناطق غرب کشور ارسال شده است.
وی اضافه کرد: روز گذشته نیز چهار دستگاه کانکس سرویس بهداشتی از محل جمع آوری کمک های نقدی گلریزان هیات های ورزشی همدان به ارزش 88 میلیون ریال خریداری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.
دارششدر بیان کرد: پیش از این نیز 2 دستگاه کانکس 6 متری توسط هیات بوکس استان همدان به زلزله زدگان غرب کشور اهدا شده بود.
وی در ادامه گفت: اهدا مدال های المپیک، جهانی و آسیایی قهرمانان ارزنده ورزش استان در رشته های مختلف، مداوای مصدومان حادثه زلزله توسط دکتر بیژن حیدری داور بین المللی فوتبال همدان، اهدای جایزه قهرمان دو ومیدانی نوجوانان کشور و برگزاری گلریزان از سوی هیات پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان همدان از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به زلزله زدگان غرب کشور بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت اسکان و پذیرایی 75 تن از همراهان مصدومان زلزله غرب کشور در مهمانسرای مجموعه سنگنوردی همدان و ایجاد ایستگاه های جمع آوری هدایای مردمی در 10 فضای ورزشی نقاط مختلف شهر همدان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به آسیب دیدگان این حادثه بوده است.

** کانکس های داخل استادیوم شهدای قدس غیرقابل انتقال است
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان همدان پیرامون کانکس های ورزشی واقع در استادیوم شهدای قدس همدان نیز گفت: این کانکس ها متعلق به هیات های ورزشی است و با توجه به ساختار آن غیرقابل انتقال است.
دارششدر افزود: این کانکس ها از بدو استقرار در داخل زمین جاسازی شده و خروج آنها منجر به تخریب کامل می شود ضمن اینکه مربوط به هیات های ورزشی است و از آن بهره برداری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: امکان جداسازی این کانکس ها از زمین وجود ندارد و این اقدام منجر به تخریب کامل آنها می شود.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه، 21 آبان ماه کرمانشاه را لرزاند، شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.
بر اساس آخرین آمارها جانباختگان زلزله استان کرمانشاه به 600 نفر رسیده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.