سید مجید شماعی روز سه شنبه در بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان فامنین اظهار کرد: برای اجرای طرح های یاد شده هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: همچنین امسال مسیر دسترسی به 11 روستای بخش مرکزی شهرستان فامنین با استفاده از قیر یارانه ای و اختصاص هشت میلیارد ریال اعتبار، آسفالت ریزی شده است.
وی بیان کرد: تجربه های اخیر نشان داده که برای بررسی مسائل و مشکلات روستاها، بازدیدهای دوره ای موثرتر بوده و وظیفه می دانیم با روسای ادارات و مسئولان استانی در جمع اهالی روستاها حضور یافته و با مشاهده مشکلات آنها، تصمیم گیری لازم را اتخاذ کنیم.
شماعی با بیان اینکه حل سریع مشکلات و مسایل مردم از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است، افزود: فرمانداری شهرستان فامنین با تشکیل تیمی متشکل از بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی، از بخش های مختلف شهرستان و روستاهای آن بازدید میدانی داشته و مشکلات مردم را رسیدگی می کند.
وی هدف اصلی از این بازدیدها را ارتقای اعتماد مردم نسبت به نظام و دولت عنوان کرد و افزود: بسیاری از مشکلات مردم به دلیل نبود دسترسی به مسئولان حل نشده و یا مورد توجه جدی قرار نگرفته است و برهمین اساس با بازدیدهای میدانی نسبت به بررسی و حل مشکلات اقدام می کنیم.
شهرستان فامنین در 65 کیلومتری همدان قرار دارد و حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد.
این شهرستان دارای 62 روستا است.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.