محمدتقی رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هواداران نگران وضعیت تیم نباشند و دلیل اصلی در نبود اطلاع رسانی شرایط تیم، دوری از حاشیه ها و شیطنت برخی افراد است.
وی بیان کرد: تغییرات در ترکیب تیم در حال انجام است و مذاکره با بازیکنان مدنظر سرمربی تیم نیز شروع شده و تاکنون روند خوبی را شاهد هستیم.
وی افزود: طبیعی است که در تعطیلات نیم فصل جابجایی چند بازیکن در دستور کار قرار می گیرد و کادر فنی نیز در کنار آماده سازی تیم به دنبال جذب بازیکنان جدید در راستای تقویت قوای تیمی است.
رحیمی اضافه کرد: برای جلوگیری از هرگونه حاشیه و نیز شیطنت ها تصمیم گرفتیم چراغ خاموش پیش برویم و به محض تکمیل فهرست تیم، نام بازیکنان جدید نیز اعلام می شود.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: انتظار داریم هواداران صبر و تحمل بیشتری داشته باشند و اگر این روزها در سکوت خبری قرار داریم به دلیل حفظ آرامش تیم و اتخاذ تصمیم های مناسب است.
رحیمی با بیان اینکه هیات مدیره باشگاه در تلاش برای تامین نیازهای مالی تیم است گفت: در نیم فصل دوم به مراتب بسیار متفاوت تر از نیم فصل اول ظاهر خواهیم شد.
وی تصریح کرد: البته 2 بازی از دور برگشت بازی ها را انجام داده ایم منتهی هشت دیدار باقی مانده که پس از تعطیلات نیم فصل انجام می شود را با هدف برد و صعود به مرحله دوم آغاز می کنیم.
وی افزود: هم اینک در حال آماده سازی بدنی تیم هستیم و با اضافه شدن بازیکنان جدید به طور قطع شرایط بهتری را برای نیم فصل دوم مهیا می شود.
وی درباره خروج چند بازیکن از فهرست تیم پاس گفت: جابجایی ها برحسب صلاحدید سرمربی تیم است و او نیز براساس نیازهای تاکتیکی تیمش اقدام به اضافه یا حذف نفرات می کند.
تیم پاس همدان در گروه سه لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد.
پاسی ها هم اینک با 15 امتیاز رتبه ششم جدول رده بندی این گروه را در اختیار دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.