به گزارش ایرنا مهدی دهقان نیری عصر پنجشنبه در دیدار با معاونت فرهنگی و امور جوانان و نیز سمن های جوان اداره کل ورزش و جوانان همدان با اشاره به تغییر در ساختار صدا و سیمای مرکز همدان در جهت پویایی اظهار کرد: در پنج سال آینده محور برنامه ها را توسعه همه جانبه تحولات فرهنگی قرار داده ایم و کمک به رشد و اعتلای فرهنگی استان مبنای برنامه ها خواهد بود.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تعامل با اداره های دولتی و بخش خصوصی در اولویت کاری صدا و سیمای مرکز همدان است افزود: در راستای تجهیز مرکز و در جهت ارتقا جایگاه صداوسیمای استان و حل برخی مشکلات نیازمند مساعدت اعتباری دولت و دیگرنهادها هستیم.
دهقان نیری جوانان و سمن های جوان را سرمایه ارزشمند برای کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: در ماه جاری و در قالب برنامه فانوس از ظرفیت جوانان و سمن ها استفاده خواهیم کرد ضمن اینکه برای برگزاری نشست های تخصصی و برنامه محور با سمن ها استقبال می کنیم.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست ضمن اشاره به ظرفیت خوب سمن ها در اجرای برنامه های فرهنگی برتعامل و ارتباط بیشتر صدا و سیمای مرکز همدان تاکید کرد.
اسدالله ربانی مهر افزود: لزوم تعامل و ارتباط بیشترصداوسیما باسمن ها وجوانان، پرهیزاز پخش برنامه های تکراری و توجه به اولویت های فرهنگی ، توجه به کیفی کردن و جذب مخاطب و تولید برنامه های بومی با حضور هنرمندان و کارشناسان استانی تاثیر مستقیم در تحقق اهداف صدا و سیما در راستای کمک به توسعه فرهنگی استان دارد.
وی خاطرنشان کرد: برخورداری صدا و سیمای همدان در انتخاب مشاوران فرهنگی؛ جوان و دارای ارتباط با مردم، ترویج فرهنگ مطالبه گری وانتقادپذیری درجهت توسعه استان و تاثیرگذاری بر امور اجرایی و نیز اطلاع رسانی برنامه های سمن ها ومعرفی سمن ها به جامعه نیز حایز اهمیت است که انتظار می رود مرکز همدان اهتمام ویژه به این اهداف داشته باشد.
همچنین در این نشست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از پخش زنده بازی های فوتبال پاس و شهرداری و دیگرمسابقات ورزشی از زمان آغاز به کار و دستور مدیرکل جدید صدا وسیما تقدیر و خواستار تعامل بیشتر در حوزه ورزش شد.
مهدی دهقان نیری به تازگی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان منصوب شده است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.