سرهنگ رضا زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سوم آذر سالجاری خبر مفقود شدن یک مرد 21 ساله به همراه خودروی پراید به پلیس آگاهی اطلاع رسانی می شود.
وی اضافه کرد: پس از تحقیقات پلیسی، ساعت 15 روز گذشته جسد متلاشی شده فردی در نزدیکی یکی از روستاهای حاشیه شهرستان همدان کشف شد.
وی ادامه داد: با توجه به کشف کارت شناسایی جسد، مشخص می شود که مقتول همان فرد مفقود شده است؛ بنابراین دایره جنائی پلیس آگاهی برای بررسی این پرونده تیمی زبده از کارآگاهان را به کار می گیرد.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: تحقیقات پلیسی گویای این است که این جوان 21 ساله در حرفه گچ کاری فعال بود و 2 جوان با نقشه ای از پیش تعیین شده به بهانه تعمیر و گچ کاری اتاق یک خانه، وی را به محلی در حاشیه یک روستا می کشانند.
وی گفت: مقتول 21 ساله بی خبر از عاقبت شومی که در انتظارش است پس از حضور در محل مورد نظر وارد، اتاق شده و این 2 جوان با ضربات میلگرد به ناحیه سر، او را به قتل می رسانند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: سپس این 2 فرد ناشناس اقدام به سرقت خودروی پراید مقتول و رها کردن آن در حاشیه یکی از خیابان های شهر همدان می کنند.
سرهنگ زارعی اختلافات قبلی را عامل بروز این قتل دانست و بیان کرد: پس از دستگیری قاتلان، خودوی مسروقه نیز کشف شد و هم اینک این 2 جوان تحویل مقامات قضایی شده اند.
چهارم آذر ماه سالجاری نیز جسد یک دختر جوان در منزل مسکونی واقع در یکی از محله های حاشیه شهر همدان کشف شد که پس از بررسی های صورت گرفته مشخص می شود که این ختر 32 ساله توسط نامزدش و با ضربات قیچی به قتل رسیده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.