به گزارش ایرنا، نمایش خارجی 'داستان کریستال' از کشور روسیه نوشته 'اِوا پتروسکا' با کارگردانی 'ویکتور دراگون' به صحنه رفت.
این نمایش روایت یک تئاتر جادویی از داستان 'سیندرلا' است و هنرمند با تئاتر اشیاء مواجه است.
ایکتور دراگون کارگردان این نمایش دانش آموخته رشته بازیگری سینما و تئاتر و عضو انجمن مبتکران و همچنین عضو سازمان بین المللی یونیما است.
مدیریت بخش هنری تئاتر (تریلیکا) مسکو، شرکت در جشنواره‌های متعدد بین‌المللی تئاتر از جمله جشنواره بین‌المللی عروسکی (تعطیلات مسکو) و غیره از دیگر فعالیت‌های اوست.

*** نمایش 'مینیاتور' از کشور فرانسه نیز دیگر نمایشی است که به روی صحنه رفت و این نمایش نوشته و کار 'کریستوف تیبالت' است.
روایت داستان یک فاتح جوان یونانی است که به شکل داوطلبانه با یک حیوان ترسناک روبه‌ رو می‌شود و موجود ترسناک در عمق یک پلکان مارپیچ زندگی می‌کند.
این حیوان ترسناک هر سال از پادشاه مینوس، پادشاه کرت از دریای اژه و پادشاه آتن می‌خواهد که برای جلوگیری از جنگ، یک نفر را قربانی کند.
کارگردان این نمایش کریستوف دیبالت است که کارگردان و بازیگر شناخته شده است و جوایز متعددی از جشنواره‌های میامی، نیویورک، فرانسه، آلمان و غیره را دریافت کرده است.
به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور هشت نمایش خارجی و دبیری مریم کاظمی از 10 تا 15 آذرماه در همدان در حال برگزاری است.
7523/2087
خبرنگار: مرضیه بختیاری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.