سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان تویسرکان اظهار کرد: همه گرایش ها و جناح های سیاسی در چارچوب قانون باید فرصت مساوی برای تلاش و همکاری داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه احزابی موفق هستند که با مردم ارتباط درست داشته باشند افزود: احزاب نباید شب انتخابات بروز و ظهور پیدا کنند سپس تعطیل شوند.
وی ادامه داد: برای داشتن جمعیت فعال و پویا باید فضای سیاسی با نشاط همراه با قانمندی داشته باشیم و در این رابطه توجه به احزاب ضروری است و برنامه اصلی ما تقویت احزاب است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در ادامه گفت: رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی اخیر خود به عجز و ناتوانی در برابر ایران اقرار کرد.
شاهرخی گفت: انسجام در داخل و ارائه دیپلماسی در جهان و حضور قدرتمند ایران در منطقه پرونده داعش خبیث را بست و این فتح بزرگ برای جهان اسلام بود و این تهدید بزرگ ، در اوج اقتدار و در سایه وحدت و همدلی کنار زده شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اولویت اول دولت را توجه به معیشت و اشتغال مردم عنوان کرد و گفت: لازمه تحقق اهداف دولت برای ایجاد تولید و اشتغال و بهبود معیشت مردم تلاش و همراهی همه مردم و مسئولان است.
وی افزود: در حوزه اقتصادی شاهد کنترل تورم هستیم ولی این به معنای ارزانی نیست ، بلکه افزایش سرعت قیمت کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: به خاطر رکود 600 واحد صنعتی همدان تعطیل شده بود که با تلاش دولتمردان به ویژه استاندار همدان در چهار سال گذشته 300 واحد به چرخه تولید بازگشتند.
وی ادامه داد: علاوه بر ایجاد اشتغال جدید حفظ اشتغال موجود مد نظر است و در سند اشتغال استان ایجاد 20 هزار شغل پیش بینی شده که تاکنون 11 هزار و 400 شغل ایجاد شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که دولت برای ایجاد اشتغال ایجاد کرده باید از این فرصت به بهترین نحو برای کاهش نرخ بیکاری استفاده کرد.
معاون استاندار همدان بیان کرد: یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال به جز تسهیلات اشتغال موجود در بانک ها است.
شاهرخی در ادامه افزود: یکی از سیاست های دولت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی است و بیکاری از موضوعات است که در ایجاد آسیب های اجتماعی تاثیر دارد.
معاون استاندار همدان گفت: دیگر مولفه ها نیز در آسیب های اجتماعی موثر هستند که باید در زمینه پیشگیری از گرایش به اعتیاد و درمان افراد آلوده به اعتیاد تلاش کرد.
شاهرخی اضافه کرد: برای کاهش و کنترل طلاق برنامه های خوبی تدوین شده که باید شهرستانها به آن توجه داشته باشند و به موضوع حاشیه نشینی نیز توجه جدی شود.
وی گفت: یک دولت به تنهایی قادر به انجام تمامی کارها نیست بلکه باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کرد البته مردم نیز علاقه مند به حضور در اجتماع هستند.
2087/7526خبرنگار: علیرضا جهانگیری ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.