سرهنگ رضا زارعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا یادآوری کرد: شنبه هفته جاری پس از تماس تلفنی مکرر فردی با یکی از بستگان نزدیک خود و پاسخ ندادن وی، با نگرانی به منزل مسکونی او مراجعه می کند.
وی افزود: پس از مراجعه به منزل مسکونی با جسد خونین دختر جوان مواجه شده و موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع می دهد.
وی ادامه داد: پس از حضور ماموران انتظامی، اعضای تیم ویژه بررسی صحنه جرم نیز در محل حادثه حاضر شدند و به بررسی ابعاد و زوایای قتل می پردازند.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: تیمی زبده ای از کارآگاهان، بررسی این پرونده را بر عهده گرفتند که با همکاری بازپرس شعبه پنج، در کمتر از 24 ساعت قاتل شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ زارعی با بیان اینکه قاتل این دختر جوان، نامزد وی است، توضیح داد: بروز اختلاف خانوادگی بین این زوج جوان و جدال لفظی آنها به مرگ دختر 34 ساله ختم شد.
وی ادامه داد: نامزد مقتول ابتدا حضور در منزل مقتول و هر اقدامی بر علیه وی را انکار می کرد ولی پس از مواجهه با مستندات انکار ناپذیر لب به اعتراف گشود.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان اضافه کرد: اختلاف خانوادگی موجب جر و بحث شدید بین قاتل و زن جوان در شب حادثه /جمعه/ می شود که نامزد او برای پایان دادن به این درگیری لفظی و فیزیکی، با استفاده از قیچی چندین ضربه بر بدن این دختر جوان وارد می کند و از صحنه قتل متواری می شود.
وی افزود: با توجه به کامل بودن مستندات و تکمیل شدن پرونده، قاتل در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.
در آبانماه سال جاری قاتلان 2 برادر در شهرستان اسدآباد، قاتل مرد کارتن خواب در منطقه شیرسنگی و قاتل 18ساله معروف به 'مهدی میوه' دستگیر شدند و همچنین پس از 2.5 ماه تحقیق میدانی قاتل یک مرد جوان در شهرستان بهار دستگیر شد.
یک مرد جوان هم پس از دستگیری به خاطر سرقت و ضرب و جرح، راز یک قتل که 15 سال سر به مهر مانده بود را فاش کرد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.