به گزارش ایرنا سردار مهدی فرجی روز یکشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان نهاوند در ورزشگاه علیمرادیان این شهرستان افزود: تا زمانی که بسیج هنوز در سوریه اجازه حضور نداشت داعش برای خودش جولان می داد و قدرت نمایی می کرد اما از سال 93 که بسیج اجازه حضور یافت ما هر روز شاهد شکست داعش بودیم.
وی افزود: البته نیروهایی که از دیگر کشورها در سوریه حضور داشتند در واقع الگو و نمونه ای از تفکر بسیجی بودند که توانستند به شکل مردمی وارد مبارزه شوند و داعش را نابود کنند.
وی از اقتدار نیروهای بسیج در سوریه یاد کرد و گفت: بسیجیان ما آنقدر با ابهت بودند که وقتی نیروهای آمریکایی از کنار آنها عبور می کردند آنها سرشان را پایین انداخته و جرات نگاه کردن به بسیجیان را نداشتند.
سردار فرجی با تاکید بر ادامه کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور گفت: در حال حاضر زلزله زدگان فقط نیاز مالی دارند که با جمع آوری کمک های مردمی بتوان تا قبل از نوروز امسال آنها را ساماندهی کنیم.
وی حضور رهبر انقلاب در جمع زلزله زدگان را یادآور شده و افزود: رهبر معظم انقلاب برای حضور در کنار مردم زلزله زده به روستایی دور افتاده رفتند و این منش رهبری انقلاب باید سرمشق سایر مسئولان قرار گرفته و بدانند رهبری در چه مسیری حرکت می کنند آنها نیز پشت سر ایشان حرکت کنند.
پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی در سال 58 بود به همین خاطراز 29 آبان تا پنج آذر هفته بسیج نامگذاری شده است.
2087/ 7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.