داود دوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امین زیاد هم اینک در اردوی تیم ملی حضور دارد و اگر دچار مصدومیت نشود، در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی حضور خواهد یافت.
وی بیان کرد: این بوکسور همدانی در رقابت های قهرمانی آسیا نیز ملی پوش ثابت ترکیب تیم اعزامی کشورمان بود و با شکست برابر حریف ازبکستانی که نایب قهرمان المپیک ریو بود، موفق به کسب نشان نشد.
دوامی افزود: فیزیک مناسب، جوانی و تکنیک این بوکسور همدانی سبب شد تا کادر فنی تیم ملی وی را به اردو دعوت کند و اکنون از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی هشت ماه فرصت باقی است و امین زیاد باید بتواند در این مدت ضمن آماده سازی مطلوب در وزن 81 کیلوگرم تیم ملی موفق عمل کند.
وی افزود: حضور سعید نوروزی مربی مستعد بوکس همدان در ترکیب کادر فنی تیم ملی نیز قوت قلب برای امین زیاد است تا تحت هدایت این مربی و سایر مربیان تیم ملی به مرز آمادگی مطلوب برسد.
رئیس هیات بوکس همدان یادآور شد: هیات بوکس همدان در2 سال گذشته موفقیت های ارزنده ای داشته است و باید با کمک به شرایط موجود بتوان این روند را بهتر از قبل در پیش گرفت.
دوامی افزود: حضور در تمامی رقابت های کشوری در ماه های گذشته نشان از توجه ویژه بوکس همدان به پیشرفت رده های سنی مختلف است و در کنار عنوان ها، ماحصل آن تجربه اندوزی ورزشکاران این رشته خواهد بود.
هم اکنون یک هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در ورزش بوکس استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.