به گزارش ایرنا در پایان این پیکارها که با شرکت 130 دوچرخه سوار در قالب 24 تیم در 2 بخش انفرادی و تیمی به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار شد، تیم های بالابان چابهار، پدافند هوایی و هیات دوچرخه سواری نهاوند به لیگ برتر کشور صعود کردند.
رئیس هیات دوچرخه سواری همدان در این باره گفت: عصر امروز با برگزاری مسابقه استقامت جاده به میزبانی شهرستان تویسرکان پرونده لیگ دسته یک جاده در سال جاری بسته شد و با پایان لیگ دسته یک امسال، این سه تیم برتر موفق به کسب سهمیه ورود به لیگ برتر در سال آینده شدند.
علی ثقفی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: در رقابت های بخش استقامت مهدی علمایی از تیم بالابان چابهار قهرمان شد، مرتضی لطفی از تیم هیات نهاوند و اتابک فخرایی از تیم پاسارگاد الف تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در ماده 'تایم تریل' نیز مهدی علمایی از تیم بالابان چابهار عنوان قهرمانی را به دست آورد، اسماعیل باقری و حمیدرضا توسی هر دو از تیم پدافند الف به ترتیب دوم و سوم شدند.
در این رقابت ها 24 تیم از شهرهای شیراز، بندرعباس، چابهار، مشهد، اصفهان، زنجان، تهران، خرم آباد، سمنان، سیرجان، بروجرد، خوی، تبریز، نهاوند، تویسرکان و همدان حضور داشتند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.